Bläddra
Sökresultat för Per Wildenstam... Rensa filter?
Köp här

Isbn: 9789152353776

Utgivningsår:20180601

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av:Per Wildenstam, Henrik Uggla

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring
Varför lyckas vissa företag bättre än andra? Varför når deras varor och tjänster marknaden bättre än konkurrenternas likvärdiga produkter? För att de företag som är mest framgångsrika ofta har bättre förståelse för marknadsföringens modeller, principer och villkor. Boken är avsedd för introducerande kurser i…
Köp här

Isbn: 9789152360101

Utgivningsår:20200810

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av:Carl Gezelius, Per Wildenstam, Henrik Uggla

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden. Den nya upplagan har uppdaterats med de senaste trenderna inom marknadsföring. Nya exempel och diskussionsfrågor har…
Köp här

Isbn: 9789152334072

Utgivningsår:20160607

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9789152311691

Utgivningsår:20110705

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9789162265786

Utgivningsår:20071127

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av:Henrik Uggla, Per Wildenstam

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Övningsboken kan läsas som en förlängning, fördjupning och ett inspirerande komplement till huvudboken Marknadsföring – modeller och principer. Detta är en djupdykning i några av de viktigaste områdena som förenar traditionell och digital marknadsföring. I boken diskuteras och problematiseras begrepp som autenticitet…
Utgått

Isbn: 9789152356517

Utgivningsår:20190702

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av:Per Wildenstam, Henrik Uggla

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Marknadsföring är en grundläggande bok i ämnet, med fokus på svenska förhållanden. Den presenterar bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Även varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas…
Köp här

Isbn: 9789152363690

Utgivningsår:20220815

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC