Sökresultat för Per Wildenstam...
Rensa filter?
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring
Varför lyckas vissa företag bättre än andra? Varför når deras varor och tjänster
marknaden bättre än konkurrenternas likvärdiga produkter? För att de företag som
är mest framgångsrika ofta har bättre förståelse för marknadsföringens modeller,
principer och villkor. Boken är avsedd för introducerande kurser i…
Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden. Den nya upplagan har uppdaterats med de senaste trenderna inom marknadsföring. Nya exempel och diskussionsfrågor har…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Övningsboken kan läsas som en förlängning, fördjupning och ett inspirerande komplement till huvudboken Marknadsföring – modeller och principer.
Detta är en djupdykning i några av de viktigaste områdena som förenar traditionell och digital marknadsföring. I boken diskuteras och problematiseras begrepp som autenticitet…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Marknadsföring är en grundläggande bok i ämnet, med fokus på svenska förhållanden. Den presenterar bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Även varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas…